تلفن سانترال یعنی چه


سانترال برای افراد شنوا سخت است که خود را در موقعیت ناشنوا یا کم شنوا قرار دهند. فقط به میزان ارتباط کلامی فکر کنید که اکثر ما حدود شانزده ساعت در روز با آن درگیر هستیم. مثلاً بدون تلفن سانترال کجا بودید؟ پانزده سال پیش، مردم تا حدودی فقط با تلفن سانترال های ثابت کار می کردند. بین خانه و مقصد فقط صندوق های تلفن سانترال وجود داشت. خیلی از ما دوست نداریم به آن روزها برگردیم. به نظر می رسد برخی از مردم هرگز تلفن سانترال همراه خود را پایین نمی آورند و اگر با دوستان خود تماس نمی گیرند، از صدای رایگان از طریق خدمات اینترنت (VOIP) استفاده می کنند. شاید ما دیگر رو در رو با هم صحبت نکنیم، اما این باعث نشده که با دوستان آن طرف کشور یا حتی آن طرف کره زمین صحبت کنیم. ما می شنویم که مردم همه اینها را بدیهی می دانند، اما اگر ناشنوا باشید، همه اینها بسیار پیچیده تر می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد ناشنوا احساس می کنند که از دوستان منزوی شده اند و با پیشرفت های فنی مسابقه ای که برای افراد شنوا و بینا در نظر گرفته شده است، عقب مانده اند. با این اوصاف، پیشرفت های تکنولوژیکی وجود دارد که می تواند ارتباط ناشنوایان را آسان تر کند، اما سیستم ها هزینه بیشتری دارند و پیشرفت ها آنقدر سریع نیست. هنگامی که به اصطلاح "تلفن سانترال ناشنوایان" وارد مغازه ها شد، جامعه ناشنوایان با آغوش باز از آن استقبال کردند. دو راه وجود دارد که تلفن سانترال ناشنوا می تواند کار کند. اولین و ارزانتر از این دو تلفن سانترال متنی است. برخی از اینها قابل حمل هستند. می تواند به هر تلفن سانترال استاندارد ادغام شود. با این تنظیمات، شما باید مینی کام را به برق وصل کنید و آن را روشن کنید، گیرنده را روی مینی کام قرار دهید و شماره را بگیرید. وقتی طرف دیگر بلند شد، فقط پیام خود را تایپ می کنید، به همین ترتیب پیام های تایپ شده را پس خواهید گرفت.
تلفن سانترال یعنی چه

سانترال قم


سانترال با تکامل شبکه تلفن سانترال، سازماندهی آن در یک سیستم سلسله مراتبی ضروری شد که به هر مشتری اجازه می دهد با هر مشتری دیگری تماس بگیرد. به منظور حمایت از چنین سازمانی، مراکز سوئیچینگ در سیستم تلفن سانترال آمریکا به سه طبقه محلی، پشت سر هم و عوارضی سازماندهی شدند. یک دفتر محلی (یا دفتر پایانی) یک مرکز سوئیچینگ بود که مستقیماً به ابزارهای تلفن سانترال مشتریان متصل می شد. یک دفتر پشت سر هم دفتری بود که به مجموعه ای از دفاتر محلی خدمت می کرد. دفتر مرجانی درگیر تغییر ترافیک در مدارهای مسافت طولانی (یا عوارضی) بود. در طول دهه 1990، به دلیل ترکیبی از چندین روند، شبکه تلفن سانترال به طور قابل توجهی تغییر کرد: افزایش حجم ترافیک ناشی از مشترکین جدید تلفن سانترال و استفاده از شبکه تلفن سانترال برای دسترسی به اینترنت. ظهور تکنیک های جدید "سوئیچینگ بسته" (که در زیر توضیح داده شده است). پروتکل های جدید برای ترافیک صوتی از طریق شبکه های داده؛ و در دسترس بودن مقدار زیادی از پهنای باند در شبکه های راه دور. در نتیجه این تحولات، شبکه تلفن سانترال سلسله مراتبی دهه های 1950 و 1960 به دو سطح سوئیچینگ سقوط کرد. دفاتر پایانی اکنون به عنوان دفاتر کلاس 5 شناخته می شوند و متعلق به اپراتورهای خدمات محلی یا "شرکت های صرافی محلی" هستند. دفاتر قدیمی عوارضی و پشت سر هم اکنون به عنوان دفاتر کلاس 4 شناخته می شوند؛ این دفاتر متعلق به ارائه دهندگان خدمات از راه دور یا <<شرکت های مبادله ای هستند.>> با این حال، حتی این تمایز بین ارائه دهندگان محلی و راه دور با ادامه مقررات زدایی کمتر مشخص شد. در حالی که حجم زیادی از ترافیک صوتی تلفن سانترال از طریق سوئیچ های کلاس 5 و کلاس 4 جریان دارد، چندین گزینه برای تغییر ترافیک صوتی از طریق شبکه تلفن سانترال به وجود آمده است. به عنوان مثال، با دیجیتالی کردن، فشرده سازی و بسته بندی سیگنال های صوتی، ترافیک تلفن سانترالی. می توان به جای مدارهای اختصاصی از طریق شبکه های داده سوئیچ بسته معمولی ارسال کرد. چندین رویکرد برای سوئیچینگ بسته ممکن است، بر اساس اینکه بسته های با طول متغیر یا با طول ثابت استفاده می شوند. زمانی که بسته های با طول متغیر استفاده می شوند و پروتکل اینترنت (IP) پروتکل اساسی برای شبکه داده است، مکانیزم "صدا بر روی IP" (VoIP) نامیده می شود. در چنین پیکربندی، ترافیک صوتی با استفاده از یک روتر، دستگاهی متشکل از پورت های ورودی و خروجی از شبکه، یک پارچه سوئیچینگ برای سوئیچ بین ورودی و خروجی، و یک پردازنده برای اجرای پروتکل های مسیریابی و انجام مدیریت شبکه بر روی اینترنت سوئیچ می شود هنگامی که سیگنال صوتی دیجیتالی در بسته های با طول ثابت بسته بندی می شود و از طریق یک شبکه حالت انتقال ناهمزمان (ATM) ارسال می شود، این روش به عنوان "صدا از طریق ATM" (VoATM) شناخته می شود. در داخل شبکه، ATM بسته های مستقیم را از مبدا به مقصد سوئیچ می کند.
سانترال قم

دستگاه سانترال پاناسونیک tde600


سانترال با تکامل شبکه تلفن سانترال، سازماندهی آن در یک سیستم سلسله مراتبی ضروری شد که به هر مشتری اجازه می دهد با هر مشتری دیگری تماس بگیرد. به منظور حمایت از چنین سازمانی، مراکز سوئیچینگ در سیستم تلفن سانترال آمریکا به سه طبقه محلی، پشت سر هم و عوارضی سازماندهی شدند. یک دفتر محلی (یا دفتر پایانی) یک مرکز سوئیچینگ بود که مستقیماً به ابزارهای تلفن سانترال مشتریان متصل می شد. یک دفتر پشت سر هم دفتری بود که به مجموعه ای از دفاتر محلی خدمت می کرد. دفتر مرجانی درگیر تغییر ترافیک در مدارهای مسافت طولانی (یا عوارضی) بود. در طول دهه 1990، به دلیل ترکیبی از چندین روند، شبکه تلفن سانترال به طور قابل توجهی تغییر کرد: افزایش حجم ترافیک ناشی از مشترکین جدید تلفن سانترال و استفاده از شبکه تلفن سانترال برای دسترسی به اینترنت. ظهور تکنیک های جدید "سوئیچینگ بسته" (که در زیر توضیح داده شده است). پروتکل های جدید برای ترافیک صوتی از طریق شبکه های داده؛ و در دسترس بودن مقدار زیادی از پهنای باند در شبکه های راه دور. در نتیجه این تحولات، شبکه تلفن سانترال سلسله مراتبی دهه های 1950 و 1960 به دو سطح سوئیچینگ سقوط کرد. دفاتر پایانی اکنون به عنوان دفاتر کلاس 5 شناخته می شوند و متعلق به اپراتورهای خدمات محلی یا "شرکت های صرافی محلی" هستند. دفاتر قدیمی عوارضی و پشت سر هم اکنون به عنوان دفاتر کلاس 4 شناخته می شوند؛ این دفاتر متعلق به ارائه دهندگان خدمات از راه دور یا <<شرکت های مبادله ای هستند.>> با این حال، حتی این تمایز بین ارائه دهندگان محلی و راه دور با ادامه مقررات زدایی کمتر مشخص شد. در حالی که حجم زیادی از ترافیک صوتی تلفن سانترال از طریق سوئیچ های کلاس 5 و کلاس 4 جریان دارد، چندین گزینه برای تغییر ترافیک صوتی از طریق شبکه تلفن سانترال به وجود آمده است. به عنوان مثال، با دیجیتالی کردن، فشرده سازی و بسته بندی سیگنال های صوتی، ترافیک تلفن سانترالی. می توان به جای مدارهای اختصاصی از طریق شبکه های داده سوئیچ بسته معمولی ارسال کرد. چندین رویکرد برای سوئیچینگ بسته ممکن است، بر اساس اینکه بسته های با طول متغیر یا با طول ثابت استفاده می شوند. زمانی که بسته های با طول متغیر استفاده می شوند و پروتکل اینترنت (IP) پروتکل اساسی برای شبکه داده است، مکانیزم "صدا بر روی IP" (VoIP) نامیده می شود. در چنین پیکربندی، ترافیک صوتی با استفاده از یک روتر، دستگاهی متشکل از پورت های ورودی و خروجی از شبکه، یک پارچه سوئیچینگ برای سوئیچ بین ورودی و خروجی، و یک پردازنده برای اجرای پروتکل های مسیریابی و انجام مدیریت شبکه بر روی اینترنت سوئیچ می شود هنگامی که سیگنال صوتی دیجیتالی در بسته های با طول ثابت بسته بندی می شود و از طریق یک شبکه حالت انتقال ناهمزمان (ATM) ارسال می شود، این روش به عنوان "صدا از طریق ATM" (VoATM) شناخته می شود. در داخل شبکه، ATM بسته های مستقیم را از مبدا به مقصد سوئیچ می کند.
دستگاه سانترال پاناسونیک tde600

قیمت دستگاه سانترال کوچک و تلفن سانترال در قم

لایسنس سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال خانگی

سانترال بی سیم و تلفن سانترال معمولی

سانترال گرند استریم و سانترال تلفن یزد

سانترال تلفن یزد و سانترال پاناسونیک مدل kx-tda100d

نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک در شیراز و سانترال پاناسونیک tda200

قیمت تلفن سانترال پاناسونیک 3 به 8 و سانترال گوشی

های ,سانترال ,تلفن ,شبکه ,بسته ,یک ,تلفن سانترال ,از طریق ,شبکه تلفن ,می شود ,با طول ,ادامه مقررات زدایی ,جریان دارد، چندین ,ارائه دهندگان خدمات ,دفاتر قدیمی عوارضی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Steve Eleanor's receptions lawsena مطالب اینترنتی مطالب اینترنتی آموزش آنلاين زبان هاي خارجي و کامپيوتر تولید کننده محتوا بروزترین نرم افزارها فرشگاه نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
دزدگ